
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων " Οι φίλοι μας τα μουσικά όργανα" προσπαθήσαμε να συνδέσουμε στοιχεία μαθηματικών και φυσικής με βασικές μουσικές έννοιες όπως το ύψος, η ένταση, η χροιά και η διάρκεια των ήχων που παράγει το κάθε μουσικό όργανο. Επίσης ταξινομήθηκαν τα όργανα της ορχήστρας σε 3 μεγάλες ομάδες (έγχορδα, πνευστά και κρουστά ) και άλλες υποκατηγορίες με κριτήριο τον τρόπο παραγωγής ήχου σ'αυτά και το υλικό κατασκευής τους. Μέσα από το παραμύθι της Σ. Ζαραμπούκα Ορχήστρα Ποντικάτα τα νήπια γνώρισαν τα όργανα της συμφωνικής ορχήστρας, άκουσαν τον ήχο τους, συμμετείχαν σε μουσικά παιχνίδια με τα κρουστά (όργανα ορχήστρας ORFF) της τάξης, κατασκεύασαν, παρατηρώντας τα γεωμετρικά σχήματα που το συνθέτουν, ένα μπάντζο (λαϊκό αφροαμερικάνικό έγχορδο) και άκουσαν με διαδραστικό τρόπο παραδείγματα κλασικής μουσικής. Παράλληλα εξοικειώθηκαν με την έννοια του αριθμού 8, έκαναν πρόβες για τις γιορτές λήξης, έπαιξαν παιχνίδια με ζώα στα αγγλικά, συζήτησαν για τη διαφορετικότητα με την κ. Χριστίνα και την Πέμπτη 15/5 επισκέφθηκαν το Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης της Τεχάν.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τις δράσεις της εβδομάδας:
 |
Πίνακας αναφοράς για τα μουσικά όργανα |
 |
Ταξινόμηση μουσικών οργάνων |
 |
Το σπιτάκι της κυρίας Μουσικής |
 |
Η πρώτη μου μουσική παρτιτούρα |
 |
Μουσικά παιχνίδια |
Από το λεωφορείο της Τεχάν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου