
Ολοκληρώνοντας τη θεματική προσέγγιση για την άνοιξη οι μαθητές του τμήματος 2 α) έμαθαν για τα ανοιξιάτικα φρούτα, β) κατασκεύασαν κεράσια από πλαστελίνη, γ)παρακολούθησαν αντίστοιχο εκπαιδευτικό βίντεο του Πίκου-Πίκου, δ) άκουσαν τον μύθο για τον κρίνο ένα λουλούδι που όπως και οι λέξεις φράουλα, κεράσι και φρούτα έχει το γράμμα Ρρ μέσα του και ε) ανακάλυψαν λέξεις από Ρρ για ρόδο. Επίσης ολοκληρώθηκε και το πρόγραμμα STEAM "Οι φίλοι μου τα μουσικά όργανα" και στα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας. Τα νήπια α) σχημάτισαν με καρτεπικόλληση μουσικά όργανα, β) έπαιξαν με τα φθογγόσημα που δείχνουν τη διάρκεια των ήχων και γ) οδήγησαν το ρομπότ R1 στην εικόνα του μουσικού οργάνου που κάθε φορά τους παρουσιαζόταν μέσα από έναν γρίφο. Την Τετάρτη τα νήπια συμμετείχαν στη δράση "Παιχνίδια χωρίς Σύνορα", ένα αθλητικού περιεχομένου πρόγραμμα με στόχο πέρα από την συναισθηματική εκτόνωση και ψυχαγωγία, την ανάπτυξη της συνεργατικότητας, του φιλαθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας μεταξύ των παιδιών.Ακολουθούν φωτογραφίες από τις δράσεις της εβδομάδας που πέρασε.
 |
Τα φρούτα της άνοιξης |
 |
Φτιάχνοντας κεράσια από πλαστελίνη |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου