Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Είμαι εγώ. Είμαι μοναδικός





Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων "Είμαι εγώ. Είμαι μοναδικός", ξεκινήσαμε κοιτάζοντας σε έναν καθρέφτη να περιγράφουμε και να παρουσιάζουμε τον μοναδικό εαυτό μας. Παράλληλα ήρθε στο σχολείο μας ένας παράξενος ταξιδιώτης (κυκλαδικό ειδώλιο ) που καθώς δεν είχε μάτια να μας δει και στόμα να μας μιλήσει, παρουσίασε όλα όσα τον αφορούσαν μέσα από ένα γράμμα που έφτασε σε μας μαζί του. Τα νήπια του έδωσαν το όνομα Αναστάσης, τον ζωγράφισαν και για να τον καταλάβουν καλύτερα  (να νιώσουν σαν αυτόν), έκοψαν μία λευκή μάσκα, την έβαλαν στο πρόσωπό τους και προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους χωρίς να βλέπουν και να μιλάνε ο ένας στον άλλο. Έγιναν οι σιωπηλοί άνθρωποι με τα λευκά πρόσωπα που με τη μύτη τους αντιλαμβάνονταν τα πάντα. Στη συνέχεια παρακολούθησαν power point με αυτοπροσωπογραφίες του Picasso και προσπάθησαν να ζωγραφίσουν το δικό τους πορτραίτο. Τ'έλος γνωρίσαμε το γράμμα Αα για αγαλματούλης και αχλάδι. Στο ολοήμερο τμήμα με αφόρμηση μια μικρή συζήτηση για το φθινόπωρο που έγινε στο υποχρεωτικό πρόγραμμα τα νήπια κατασκεύασαν ομπρέλες και τον φθινοπωρούλη.

Ακολουθούν φωτογραφίες από τις δράσεις μας.

Το γράμμα και ο παράξενος ταξιδιώτης που ήρθαν στην τάξη μας

                                                        
Αναστάσης ο Αγαλματούλης

                                               

Οι σιωπηλοί άνθρωποι με τα λευκά πρόσωπα






Κόβοντας μάσκες

Ζωγραφίζω τον εαυτό μου




Ζωγραφίζω το πορτρέτο μου.






Πίνακας αναφοράς με το λεξιλόγιο του προσώπου

                                       

Παιχνίδι: "Στο κεφάλι μου έχω..."
Με ερωτήσεις που απαντά η ομάδα
το νήπιο μαντεύει ποιά λέξη από Αα έχει στο κεφάλι του.




Ολοήμερο τμήμα


Παραμύθια που διαπραγματεύονται την έννοια
 της ταυτότητας και διαβάστηκαν στην τάξη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου