Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Είμαι εγώ είμαι μοναδικός...γεύσεις του φθινοπώρου

   


              Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων είμαι εγώ είμαι μοναδικός το τμήμα 1 ασχολήθηκε με την άθληση, τους Ολυμπιακούς και παρολυμπιακούς αγώνες. Η ικανότητα να αθλούμαστε μας κάνει να νιώθουμε ξεχωριστοί και ταυτόχρονα μας μαθαίνει τον ευγενή συναγωνισμό και τον αμοιβαίο σεβασμό.  Παράλλλα τα νήπια μίλησαν για τον εαυτό τους , την ατομική φροντίδα και για μοναδικά πράγματα,  πρόσωπα και καταστάσεις στη ζωή. Στο τμήμα 2 ανακαλύψαμε τις αισθήσεις μας. Νιώσαμε πόσο διαφορετικός είναι ο κόσμος όταν δεν βλέπουμε, πόσο σημαντική είναι η ακοή μας και πόσες συναρπαστικές γεύσεις και μυρωδιές υπάρχουν γύρω μας. Τα φρούτα που ωριμάζουν το φθινόπωρο  ( μήλο, αχλάδι, ακτινίδιο,λωτός,δαμάσκηνα και σταφύλι) στάθηκαν η αφόρμηση για να βιώσουμε τις 5  αισθήσεις  που μας επιτρέπουν να νιώθουμε τον κόσμο γύρω μας. Τέλος με στόχο την ανάπτυξη λεξιλογίου παρουσιάστηκε το  σπονδυλωτό παραμύθι "άουτς" όπου ένας σκαντζόχοιρος κουβαλά στην πλάτη του υλικά που θυμίζουν φθινόπωρο.

Ακολουθούν φωτογραφίες από τις δράσεις μας:

Τα χρωματιστά κοράκια του Ευγένιου Τριβιζά

Ο μοναδικός εαυτός μου...


Ζωγραφίζω παιδιά που αθλούνται



Από το ελεύθερο παιχνίδι...

                                     

Οι παλάμες μας σχηματίζουν
μοναδικά πολύχρωμα λουλούδια

Οδηγώντας το παιδί με τα κλειστά μάτια




Ανακαλύπτουμε το φρούτο ψηλαφώντας το.


Δοκιμάζοντας τα φρούτα  που
οι μαθητές έφεραν στο σχολείο



Ταξινόμηση φρούτων με κριτήριο το μέγεθος
και δημιουργία πίνακα διπλής εισόδου



Φρούτα ανθρωπάκια

Το σπονδυλωτό παραμύθι που διαβάστηκε στα παιδιά





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου